فوت ۴ بیمار کرونایی در اردبیل

اردبیل (پانا)- رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان فوت کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۴ بیمار کرونایی در اردبیل

شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان با اشاره به کاهش شیوع بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.

او با بیان اینکه ۳۶ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل بهبود یافته اند، اظهارکرد: در این مدت تعداد ۲۰ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: هم‎اکنون ۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

حبیب زاده از بستری ۲۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: بیشتر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.

او تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهر‌های پارس آباد، خلخال، بیله سوار، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار