برگزاری آزمون استخدامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۴ شهر استان اردبیل

اردبیل (پانا) – معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار اردبیل اعلام کرد همزمان با سراسر کشور هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این استان نیز برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون استخدامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۴ شهر استان اردبیل

یعثوب نژاد محمد، معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار اردبیل در جریان بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی در گفت و گو با خبرنگاران تصریح کرد: کل سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده در این آزمون در سراسر کشور ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برای ۸۱ دستگاه اجرایی و از ۲۴۰ رشته شغلی است.

او بیان کرد: ۴۳۷ نفر از این تعداد سهمیه اردبیل برای ۱۳ دستگاه اجرایی است.

معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهار کرد: بیشترین سهم از استخدامی های جدید استان به آموزش و پرورش، استانداری و بهزیستی تعلق دارد.

نژاد محمد ادامه داد: همچنین ثبت احوال، جهاد کشاورزی و پزشکی قانونی در ردیف بعدی قرار دارند.

او با بیان اینکه این آزمون در چهار شهرستان استان در حال برگزاری است، تعداد شرکت کنندگان در استان را ۹ هزار و ۸۲۷ نفر اعلام کرد.

معاون مدیریت و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: ترکیب جنسی بر اساس سهمیه های اختصاص یافته ۶۰ درصد برای مردان و ۴۰ درصد برای بانوان است.

نژاد محمد تصریح کرد: دو ماه بعد از برگزاری آزمون نتایج اولیه اعلام و پس از مصاحبه و تعیین صلاحیت های عمومی و قبولی از سال آینده جذب دستگاه اجرایی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار