جابجایی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از جابجائی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تن کالا در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تن کالا در استان اردبیل

کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در جریان بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان‌های گرمی و پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا و بار در ۹ ماه گذشته جابجا شده است، گفت: ۲۲۸ هزار و ۶۶۲ برگ بارنامه نیز در این مدت صادر شده است.
او با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و نمین جابجا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.
وثوقی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان، تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.
او با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود افزود: در ۹ ماه گذشته با تلاش شبانه روزی فعالان عرصه حمل ونقل میزان جابجائی کالای استان ۱۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار