تجلیل از خانواده‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهداست

شهر ری(پانا) - حجت الاسلام غفار پورمسئول ستاد اقامه نماز شهر ری تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا دانست و متذکر شد: دیدار و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا تکلیف مسئولان است.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهداست

غفارپور در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای دبیرستان دخترانه شاهد ندای فاطمه(س)آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، خانواده‌های شهدا را چشم و چراغ جامعه اسلامی دانست و گفت: در وضعیتی که شرایط سخت و مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه حکمفرماست خانواده شهدا با وجودی بی‌ادعا همواره یار و یاوران مخلصی برای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده‌اند.

او افزود: وجود نازنین و سراسر نور خانواده و والدین شهدا برای امت اسلامی سبب شده است خداوند متعال تاج افتخار برای این خانواده‌های صبور و پاک سرشت عطا کند که همواره در برهه‌های مختلف از بهترین سرمایه‌ها و تعلقات خود چشم پوشی و فداکاری کردند.

در ادامه مراسم سرهنگ احسانی معاون اجتماعی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع)شهر ری ضمن تقدیر از مدیریت آمزشگاه شاهد ندای فاطمه(س)با اشاره به اینکه دغدغه‌مندی و تکلیف مداری خانواده شهدا در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه مثال زدنی و ستودنی است، یادآور شد: باور به انقلاب اسلامی و ولایت مداری و تربیت فرزندان مؤمن و انقلابی از شاخصه‌های مهم خانواده‌های شهداست چرا که ثمره و برکت انقلاب اسلامی مرهون از خودگذشتگی ها و پاکدامنی این عزیزان است.
او خاطرنشان کرد: امروز الگوپذیری از خانواده شهدا و فرهنگ سازی در جامعه یک ضرورت مهم به شمار می‌رود و بی شک منزل شهدای انقلاب اسلامی بیت‌النور جامعه ماست که با تربیت انسان‌های وارسته و مؤمن معنویت را در جامعه ترویج می‌دهد.

او تاکید کرد: مادران و پدران و همسران شهدا همراه با صبر و بردباری خود همواره درس ایستادگی و استقامات برای ماندن و ثابت قدم بودن در این راه پر افتخار را داده‌اند که باید این فرهنگ سرمشق همه امور برای رسیدن به موفقیت‌ها قرار گیرد.


خبرنگار: مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار