با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز؛

آیین افتتاح راهیان نور مجازی استان البرز برگزار شد

کرج (پانا)- سفر دانش آموزان البرز با پای دل به راهیان نور مجازی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح راهیان نور مجازی استان البرز برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، در مراسمی با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز،ولی اله شادمان معاون هماهنگ کننده سپاه استان ، هانی معلمی معاون اموراردویی و فضاهای پرورشی حوزه معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، پاسدار اخلاقی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان آیین افتتاح راهیان نور مجازی در دبیرستان شهیدستان ناحیه سه کرج برگزار شد.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته قریب به 20 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در استان البرز در راهیان نور مجازی شرکت خواهند کرد.

مرحله اول اجرای این طرح از امروز به مدت پنج روز و پس از آن نیز به صورت مداوم تا پایان سال تحصیلی در بستر شبکه شاد با حضور دانش آموزان برگزار خواهد شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: دهه بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری نظام را گرامی می داریم، ۹ دی روز اتحاد و انسجام ملت عزیزمان است.

وی ادامه داد: در اردوی راهیان نور همه ما میهمان خوان پربرکت شهدای عزیز هستیم.

قاسمی اظهار کرد : شیوع ویروس کرونا مانع سفرحقیقی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شد اما با ابتکاری نو بستر اعزام دانش آموزان درقالب راهیان نوربا مشارکت سپاه و آموزش و پرورش فراهم آمد.

سالار قاسمی سفر راهیان نور را یک فرصت تربیتی دانست و خاطرنشان کرد: برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با دفاع مقدس تولید محتوا غنی، مسابقه و نمایشگاه پیش بین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار