انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی استان خراسان شمالی در بسترشاد برگزار شد

بجنورد (پانا) -انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان خراسان شمالی باحضور پر شور نمایندگان مجلس دانش آموزی ومدیر کل آموزش وپرورش و معاونت پرورشی وفرهنگی، رئیس سازمان دانش آموزی در بستر شاد به صورت الکترونیکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات دهمین دوره  مجلس دانش آموزی استان خراسان شمالی در بسترشاد برگزار شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی در گفت و گو با پانا، گفت: انتخاب منشی و کارپرداز جهت تکمیل کادر مجلس دانش آموزی استان انجام شد.

مجید مصباح گفت: دانش آموزان با حضور در این انتخابات به منشی و کار پرداز رای می دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی با اشاره به ورود دانش‌آموزان به فضای مجازی به دلیل شیوع کرونا، گفت: «لازم است مسئولان اجرایی آسیب‌های این حوزه را بشناسند و در این راه از خود دانش‌آموزان کمک بگیرند.»

وی افزود: انتخابات مجلس دانش آموزی پسران و دختران استان برای انتخاب دو پست مانده از هیئت رئیسه یعنی منشی و کارپرداز بصورت الکترونیکی برگزار شد و با توجه به اطلاع رسانی های لازم در مجموع این انتخابات با رقابت کاندیدای حائز شرایط بعد از ظهر روز پنج شنبه 99/10/11 پایان یافت.

مصباح هدف از تشکیل مجلس دانش‌آموزی را تمرین دموکراسی در مدرسه برشمرد و گفت: «دانش‌آموزان در انتخابات شورا و مجلس خود را در این عرصه عرضه می‌کنند و تمرین می‌کنند و به این باور می‌رسند که هر شعاری قابلیت اجرایی ندارد، زیرا یا در توان او یا در قانون نیست.»

او تأکید کرد که آینده استان مطمئنا در دست دانش‌آموزان نماینده مجلس دانش‌آموزی در سطح استان است.

خبرنگار: فرنودیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار