گرامیداشت حماسه نهم دی

بن(پانا)-برگزاری جلسه بزرگداشت حماسه تاریخی 9 دی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت حماسه نهم دی

به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن، جلسه ای به مناسبت بزرگداشت یوم الله 9 دی باحضور حجت الاسلام حسینی رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن با رعایت کلیه پرتکل های بهداشتی برگزارشد.
در این جلسه حجت الاسلام حسینی سخنان خود را با بیانات رهبر انقلاب آغازکردو گفت: در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی که به روز 9 دی اشاره داشت، بیان کردند این روز در تاریخ ماندگار شده واین انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر برمیکشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمی نگه میدارد تا راهنمای دیگران باشد.
وی در ادامه سخنان خود گفت: حماسه تاریخی 9 دی روزی است برجسته که نشان دهنده بیعت مجدد ملت غیور ایران با ولایت فقیه و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که حرکت مردم در این روز موجب تحکم بیشتر پایه های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.
وی در پایان افزود: حفظ نظام و دستاوردهای به دست آمده از خون شهدا بر همه واجب می باشد و این اتحاد و وحدت و پایبندی به ارزش های اسلام و انقلاب است که مانع تحقق اهداف پوچ دشمنان می شود.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار