رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد:

کاهش 70 درصدی تعداد مراجعان و ۷۵ درصدی تعداد بستری شدگان کرونا در البرز

کرج (پانا)-رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه همایش ویدئو کنفرانسی بررسی آخرین وضعیت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا به شیوه محله محور عنوان کرد 70 درصد تعداد مراجعان مبتلا به کرونا و ۷۵ درصد تعداد بستری شدگان در البرز کاهش یافته است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 70 درصدی تعداد مراجعان و ۷۵ درصدی تعداد بستری شدگان  کرونا در البرز

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی البرز، با اجرای طرح مدیریت بیماری کرونا به شیوه محله محور شهید سلیمانی، آمار مراجعین، بستری شدگان و فوتی های بیماری کرونا در استان البرز کاهش پیدا کرده است.
فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی یک طرح محله محور بوده که با همکاری مشترک وزارت بهداشت، سپاه و بسیج با هدف مبارزه با ویروس کرونا در تمام کشور از حدود چهل و پنج روز پیش آغاز شده است و دستورالعمل آن به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی البرز با همراهی سپاه پاسداران و بسیج از روز های نخستین ابلاغ طرح اقدامات به سرعت انجام شد. مبنای این طرح بر اساس پایش، نظارت و حمایت طراحی شده است که قسمت پایش و نظارت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و بخش حمایت بر عهده سپاه و بسیج است.

وی تصریح کرد: تمام محله های استان بر اساس پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت هدف گذاری شده است.
فتحی تاکید کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح توانستیم از حالت قرمز کرونایی خارج شویم و تعداد مراجعین، بستری شدگان و فوتی های بیماری کرونا کاهش چشم گیری داشته است. تعداد مراجعین کاهش 70 درصدی و تعداد بستری شدگان نیز 75 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: روزانه تعداد فوتی ها از 30 تا 35 نفر به 2 الی 3 نفر رسیده است. این موفقیت را مرهون تلاش همه مسئولین استانی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار