آمادگی استانداری تهران برای جذب سربازان در واحدهای تولیدی

تهران (پانا)-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از آمادگی استانداری برای جذب سربازان در واحدهای تولیدی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی استانداری تهران برای جذب سربازان در واحدهای تولیدی

به گزارش ایسنا، حشمت الله عسگری در دوازدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران با اشاره به اینکه سربازان پس از دوره سربازی مدت طولانی به دنبال شغل هستند، اظهارکرد: کسب مهارت و همچنین پیدا کردن شغل فرصت این افراد را می گیرد، این در حالی است که دوره خدمت فرصت خوبی است تا سربازان با مجموعه فرصت های شغلی که در پیرامون آنها وجود دارد هماهنگ شوند.

وی افزود: این هماهنگی در تفاهم با نیروهای مسلح مطرح شده تا دوره جستجوی کار به جای پس از سربازی به حین دوره خدمت منتقل شود و در این دوره مشاغل شناسایی شود و سربازان آموزش ببینند و انطباق ایجاد شود تا بلافاصله بعد از سربازی مشغول کار شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: در این جلسه اعلام آمادگی کردیم تا با نظام وظیفه هماهنگی شکل بگیرد و لیست سربازان با نوع مهارت آنها مشخص شود، ضمن اینکه مشاغل مورد نیاز استان به آنها ارائه شود و سازمان فنی و حرفه ای هم آموزش لازم را جهت مهارت آموزی به سربازان ارائه می کند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در استان تهران مشکلی بابت فرصت شغلی افراد زیر لیسانس نداریم و بیشتر برای تحصیلات تکمیلی مشکل اشتغال وجود دارد که در این زمینه سعی می شود با بهره گیری از ظرفیت صنایع های تک و دانش بنیان این مشکل رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار