در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر مطرح شد:

استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی در دهه فجر

کرج (پانا)- در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر بر استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای تبیین اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی در دهه فجر تاکید شد

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی در دهه فجر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، جلسه اعضای ستاد برگزاری دهه فجر با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، فردی معاون سیاستی امنیتی استانداری، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا در محل دفتر امام جمعه کرج برگزار شد.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب علوی، فاطمی و حسینی با آموزه‌های آنان برپا شد، گفت: بعد از انفلاب در نظام عالم نظامی اسم مردم سالاری دینی به وجود آمد و این جریان طوری صدا کرد که فلاسفه غرب دیدند که اگر این کلام بخواهد قوه پیدا کند نظام سلطه بر جهان به خطر می‌افتد و به همین دلیل از ابتدا شروع به مخالفت کردند.
وی با این بیان اینکه یکی از مخالفت ها به وجود آوردن هشت سال دفاع مقدس بود، بیان داشت: تلاش دشمنان در نطفه خفه کردن این انقلاب بود که امام فرمود انقلاب ما انفجار نور بود ولی دوران دفاع مقدس خودش باعث صادر شدن انقلاب بود و امروزه شهید سلیمانی شهید دلها شهدای دفاع حرم اخیراً شهید فخری زاده باعث صدور انقلاب شدند.
امام جمعه کرج با مهم شمردن دهه فجر اظهار داشت: در دوران کرونا باید به فضای مجازی توجه ویژه داشت و در کنار آن فضای بصری شهر را باید آماده کرده و مردم را هم در این امر دخیل کرد بنابراین برنامه ویژه ای در دهه فجر با کمک دستگاه ها برای مواسات تدارک دیده شود.
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه اظهار کرد : شبکه شاد با حضور فعال ۸۰ درصد از دانش‌آموزان استان بستر و فضای مناسبی برای تبیین اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی با محوریت گام دوم انقلاب در ایام دهه فجر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار