افزایش 8 درصدی فروش گاز در فارس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس بیش از 8 میلیارد و 497 میلیون متر‌مکعب گاز طبیعی امسال در بخش‌های خانگی، صنعتی و نیروگاهی فارس فروخته شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 8 درصدی فروش گاز در فارس

غلامعباس حسینی از وصول هزار و 321 میلیارد تومان حاصل فروش گاز طبیعی فارس خبر داد و گفت: از ابتدای امسال، فروش گاز به متقاضیان در بخش صنایع و نیروگاهی استان 8 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.
او با بیان این که بیشترین میزان مصرف گاز استان مربوط به صنایع عمده و فوق عمده است، ادامه داد: مصرف گاز در نیروگاه‌ها از ابتدای امسال برابر با 3 میلیارد و 804 میلیون و 436 مترمکعب، صنایع سیمان 261 میلیون و 408 هزار مترمکعب، صنایع فولاد و ذوب آهن 348 میلیون و 256 هزار متر مکعب، پتروشیمی‌ها با 858 میلیون و 534 هزار مترمکعب و پالایشگاه ها برابر با 102 میلیون و 13 هزار متر مکعب بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به افزایش 18 درصدی وصول مطالبات گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز فارس از ابتدای امسال، گفت: مشترکین با پرداخت به موقع قبوض گاز ضمن پیشگیری از انباشت بدهی خود، شرکت گاز استان را در اجرای پروژه های گازرسانی یاری می کنند.
حسینی از جذب 36 هزار و 600 مشترک و مصرف کننده جدید گاز طبیعی از ابتدای سال هم خبر داد و افزود: اشتراک پذیری‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی بوده که با این احتساب، تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان به بیش از یک میلیون و 548 هزار رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار