انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی برای اولین بار در سطح استان بوشهر برگزارمی شود

بوشهر(پانا)_ مسئول دبیر خانه مجلس دانش آموزی استان بوشهر گفت مجلس دانش آموزی در راستای سند تحولی وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی تشکیل می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی برای اولین بار در سطح استان بوشهر برگزارمی شود

سیده ملیحه مهدوی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مجلس دانش آموزی در راستای سند تحولی وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی تشکیل می شود که مهمترین اهداف آن زمینه سازی برای نقش پذیری اجتماعی و مشارکت دانش آموزان در فعالیت های جمعی و گروهی، بهره گیری از نظرات دانش آموزان در مقوله های مختلف آموزشی، تقویت هویت اسلامی، روحیه خود باوری و ترویج فرهنگ مشورت و تعامل بین دانش آموزان است.

مهدوی گفت: امسال مجلس دانش آموزی برای اولین بار در سطح استان بوشهر به تفکیک دختر و پسر و با ترکیب 50 نماینده از سراسر استان در هر جنسیت تشکیل می شود که از این میان 5 نفر به‌عنوان اعضای هیئت رئیسه فعالیت خواهند کرد.

مهدوی افزود: رئیس، نائب رئیس اول و نائب رئیسه دوم از طریق انتخابات سال گذشته که در سه مرحله انجام شده انتخاب شده اند.

او گفت: امروز از طریق این انتخابات دو پست منشی و کارپرداز هیئت رئیسه مجلس تعیین خواهند شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: این انتخابات در روز دوشنبه هشتم دی ماه 99 از ساعت 13 الی 16 در دو گروه مجزا دختران و پسران در بستر شاد انجام می گیرد.

مهدوی تصریح نمود : اعضاء هئیت رئیس مجلس مشاور دانش آموزی مدیر کل به حساب آمده و در اولین جلسه مجلس ابلاغ مشاور دانش آموزی را از سوی مدیر کل دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، مدت فعالیت مجلس دانش آموزی دو سال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار