آخرین خبر درباره آینده رامین رضائیان در الدحیل

ستاره جنجالی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

تهران (پانا) - رامین رضائیان همچنان به نیمکت‌نشینی در الدحیل ادامه می‌دهد، روندی که باعث شده تا خبرنگاران قطری به صورت قاطع اعلام کنند که او در فصل نقل و انتقالات زمستانی الدحیل را ترک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آخرین خبر درباره آینده رامین رضائیان در الدحیل

هر چند آغاز حضور رامین رضائیان در الدحیل شیرین بود و او توانست خیلی زود تبدیل به ستاره تیمش شود، اما قرار گرفتن این تیم در مسیر ناکامی که با حذف از لیگ قهرمانان آسیا شروع و با ناکامی‌های متوالی در سوپر لیگ قطر تکمیل شد، کار را برای مدافع راست ایرانی بر خلاف نیم فصل اول پیش برد.

با اخراج ولید الرکراکی از الدحیل و انتخاب صبری لموشی به عنوان سرمربی جدید این تیم پرستاره، باعث شد تا روزگار تلخ رامین رضائیان آغاز شده و او تبدیل به نیمکت‌نشین ثابت در تیمش شود. روندی که نشان می‌دهد این مدافع ایرانی به هیچ عنوان مورد رضایت سرمربی جدید الدحیل نیست و باید آماده رفتن از این تیم باشد.

طی روزهای اخیر رسانه‌های قطری اخباری درباره لیست فروش الدحیل اعلام کردند و امروز هم الرای در گزارشی نوشت که جدایی یوسف المساکنی از این تیم قطعی است و باید جدایی رامین رضائیان و مهدی بن عطیه را هم قطعی دانست؛ آنها در زمستان از الدحیل جدا خواهند شد تا ستاره‌های خارجی گران قیمت‌تر جایشان را بگیرند.

با قطعی شدن جدایی رامین رضائیان از الدحیل، حالا نام او به عنوان یکی از خریدهای محبوب هواداران پرسپولیس مطرح شده است و باید دید آیا در نقل و انتقالات زمستانی، قهرمان مقتدر فوتبال ایران آیا نام مدافع راست سابق خود را در لیست خرید قرار خواهد داد و مهم‌تر اینکه آیا پول خرید این بازیکن از الدحیل را دارد و یا رامین رضائیان که تا تابستان 2022 با الدحیل قرارداد دارد، به حضور در فوتبال قطر و تیمی سطح پایین‌تر از الدحیل ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار