9 محور مواصلاتی مسدود است؛ ترافیک در ورودی پایتخت

تهران (پانا) - پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین- کرج و باند جنوبی آزاد راه کرج- تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
9 محور مواصلاتی مسدود است؛ ترافیک در ورودی پایتخت

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، ترافیک در باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، باند جنوبی آزادراه کرج -تهران ازپل فردیس تا پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران در اکثر مقاطع نیمه سنگین گزارس شده است.

بر اساس این گزارش به علت عملیات کارگاه جاده ای تراشه برداری در استان مازندران، محور چالوس حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) از ساعت ۸صبج تا ۱۷ بعد از ظهر از تاریخ هشت دی ماه تا ۱۲ اسفند روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

همچنین محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود شریانی و محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال انسداد فصلی است.

رانندگان می‌توانند از طریق تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ یا ۱۲۰، از طریق سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار