جدیدترین شماره نشریات رشد «نوجوان و جوان» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره ماهنامه‌های رشد «نوجوان و جوان» از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «نوجوان و جوان» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد نوجوان (دوره سی و نهم، شماره پی‌درپی 308، آذر 1399) از گروه ماهنامه‌های دانش آموزی، برای دانش آموزان دوره اول متوسطه در 32 صفحه منتشر شد.

مخاطبان ماهنامه رشد نوجوان در آذر ماه این مطالب را می‌خوانند: ماهی های داخل دستکش، راز کیسه کوچک، تعادل شهر، مهاجمان نامرئی بدن، برگه های پاییزی، سوار بر تاب دنیا و ...

همچنین سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد جوان (دوره سی و ششم، شماره پی‌درپی 302، آذر 1399) از گروه ماهنامه‌های دانش آموزی برای دانش آموزان دوره متوسطه دوم در 40 صفحه منتشر شد.

در این شماره از رشد جوان مطالبی از جمله یلدا، بلندترین شب سال، مشعلی که خاموش ماند، علاج گردن کلفتی، فرمانده خاکی، کیف مواقع اضطراری، شع، صورت یا معنا؟ قلمستون، از چرخ تا چرتکه، طرز تهیه خنده و ... منتشر شده است.

ماهنامه رشد نوجوان به سردبیری علی اصغر جعفریان و ماهنامه رشد جوان به سردبیری زهرا باقری و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار