به مناسبت سالروز تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی؛

رخشانی: مهارت آموزی در کنار سواد آموزی نقش موثری در توسعه متوازن جامعه دارد

زاهدان (پانا) - حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پیامی هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی: مهارت آموزی در کنار سواد آموزی نقش موثری در توسعه متوازن جامعه دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این پیام آمده است: «هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه در راستای استقرار عدالت آموزشی و مصداق عینی ارج نهادن به مقوله تعلیم و تربیت اقشار مختلف و زدودن زنگار عقب ماندگی از چهره جامعه اسلامی بود که حاصل این جهاد مقدس، افزایش قابل توجه میزان با سوادی کشور در مناطق محروم بویژه استان سیستان وبلوچستان در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

امروزه تداوم این جریان عظیم فرهنگی با نگاه نو به مقوله سواد و به تبع آن ایجاد تحول در روش ها و شیوه ها و توجه به موضوع توانمندسازی و مهارت آموزی در کنار سوادآموزی می‌تواند نقش موثری در توسعه متوازن جامعه ایفا کند.
اینجانب فرا رسیدن هفته سواد آموزی را به همه پویندگان مبارزه با جهل و بیسوادی و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، بالاخص آموزش دهندگان و سواد آموزان عزیز در اقصی نقاط استان تبریک عرض کرده و موفقیت و سربلندی آنان را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار