وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می‌رود

قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان، طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان و معلمان و رتبه‌بندی فرهنگیان در هفته جاری در کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری این هفته میزبان وزرای علوم و آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان در روز دوشنبه هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می‌رود

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (7 تا 9 دی) نشست تخصصی خواهند داشت. گزارش کمیته آموزش و پرورش درخصوص شور دوم طرح اصلاح ماده الحاقی مصوب 13 شهریورماه 1397 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 15 مهرماه 1388 و اصلاحات و الحاقات بعدی دستور کار نخست این کمیسیون در روز یکشنبه است.

در ادامه بررسی طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس و بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) دستور کار بعدی کمیسیون در روز یکشنبه است.

اعضای کمیسیون انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و بررسی رتبه‌بندی فرهنگیان را هم در دستور کار خود دارند.

در روز دوشنبه دعوت از وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوال 11 تن از نمایندگان، دعوت از وزیر علوم برای پاسخگویی به سئوال 5 تن از نمایندگان در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

در روز سه‌شنبه نیز، ارائه گزارش توسط رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، ارائه گزارش توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین و بررسی محتوای کتب درسی دانش آموزان با محوریت موضوع شهدای ترور با حضور دبیرکل بنیاد هابیلیان در برنامه کمیسیون است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار