طرح ویزیت رایگان دانش‌آموزان بی‌بضاعت در ورامین برگزار شد

ورامین(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش ازطرح ویزیت رایگان به همت موسسه‌های خیریه پیروان عترت و بشارت مهر ۷۲۰ دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها توسط ۳۰ پزشک متخصص از بیمارستان‌های بقیه‌الله اعظم و کلینیک دندانپزشکی امام خمینی (ره) خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ویزیت رایگان دانش‌آموزان بی‌بضاعت در ورامین برگزار شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، امیر محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: باز هم مدافعان سلامت با عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه ثابت کردند به رسالتی که در مقابل جامعه به دوش دارند؛ متعهدند.

او در ادامه این خبر گفت: در این طرح به همت موسسه‌های خیریه پیروان عترت و بشارت مهر ۷۲۰ دانش‌آموز بی بضاعت و خانواده‌های آنها توسط ۳۰ پزشک متخصص از بیمارستان‌های بقیه الله اعظم و کلینیک دندانپزشکی امام خمینی (ره) رایگان ویزیت شدند.

محمدی گفت: در بین پزشکان، متخصصین دندانپزشک، چشم پزشک، داخلی، زنان، عمومی، اطفال، دیابت، ارتوپد و اپتومتریست نیز وجود داشت؛ که در دو روز متوالی در دبیرستان یادگار امام و عترت منطقه آموزش و پرورش ورامین به ویزیت بیماران پرداختند.

امیر محمدی در پایان از مهندس بهزاد حسینی، مدیر مرکز سی‌تی‌اسکن محمد ورامین و موسسه‌های خیریه پیروان عترت و بشارت مهر، صادقی، کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش ورامین و محمدی و شیرازی، مدیران مدارس و یادگار امام و عترت، تشکر کرد و متذکر شد: ادامه روند درمان، شامل: دارو، آزمایش، سونوگرافی، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، عکسبرداری و عمل‌های جراحی را موسسه‌های خیریه بشارت مهر و پیروان عترت به عهده گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار