آمادگی ستاد بحران شهرستان بجنوردبرای بارش شدید برف

بجنورد(پانا) -رییس پلیس راه بجنورد عنوان کرد گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین که ساعاتی پیش به علت بارش برف شدید بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.  

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ستاد بحران شهرستان بجنوردبرای بارش شدید برف

سرهنگ مهدی کیوان نژاد اظهار کرد: اکنون بارش برف شدید سبب شده تا تردد کِشنده‌ها در گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین و گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه ممنوع شود.

وی با بیان اینکه در محور اسدلی، ممنوعیت تردد اتوبوس ها هم اعمال شده است افزود: تردد کِشنده‌ها در این مسیرها برای ارتقای ایمنی جاده ها، تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رییس پلیس راه شهرستان بجنورد گفت: مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: اکنون بارش برف در تمام محورهای استان گزارش شده است و با توجه به کولاک و برودت هوای سرد تردد در مسیرهای بجنورد-اسفراین (گردنه اسدلی)، بجنورد-آشخانه (گردنه امین الله)، بجنورد-آشخانه (جاده قدیم)، بجنورد-شوقان و چمن بید- جنگل گلستان تنها با زنجیر امکان پذیر است.

جعفر شهامت عنوان کرد: استفاده از زنجیر چرخ در مسیرهای مزبور الزامی است.

وی گفت: از مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه بارش شدید برف در این استان از بعد از ظهر روز گذشته آغاز شده است، افزود: هم اکنون نیز بارش در تمامی محورهای این استان وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: رانندگان بویژه رانندگان عبوری از محورهای کوهستان، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار