جزئیات انفجار در مرکز ایالت تنسی آمریکا

تهران (پانا) - همزمان با روز کریسمس، انفجاری مهیب در شهر «نشویل» مرکز ایالت «تنسی» آمریکا اتفاق افتاد. مقامات امنیتی این ایالت معتقدند این انفجار عمدی بوده است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات انفجار در مرکز ایالت تنسی آمریکا

طبق آنچه رسانه‌های آمریکایی منتشر کرده‌اند این انفجار در روز کریسمس و اوایل روز جمعه (به وقت محلی) رخ داده و شدت انفجار باعث به لرزه درآمدن منطقه اطراف آن شده است.

رسانه‌ها اعلام کردند این حادثه ناشی از انفجار یک خودروی پارک شده بوده است و بلافاصله بعد از وقوع انفجار، تیم‌های خنثی‌سازی بمب به منطقه اعزام شده‌اند.

به دنبال این انفجار، اف.بی. آی در حال انجام تحقیقات انفجاری است.

جود دیر سخنگوی کاخ سفید هم اعلام کرده که ترامپ که هم اکنون در تعطیلات فلوریدا به سر می‌برد، آخرین اخبار به روزرسانی شده از انفجار نشویل را دریافت خواهد کرد.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که جف روزن دادستان کل هم در جریان این انفجار قرار گرفته و هدایت عملیات تحقیقات را بر عهده دارد.

مقامات پلیس نشویل هم بامداد امروز اطلاع دادند که بقایای جسد انسان در مجاورت محل انفجار، پیدا کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که بقایای این جسد متعلق به عامل، مسئول انفجار یا قربانی این حادثه است.

هنوز تحقیقات پلیس فدرال و سایر ماموران، ادامه دارد و جزئیات بیشتری از این حادثه جز انتشار یک فیلم پیش و پس از انفجار منتشر نشده است. در این فیلم که از دوربین مدار بسته یکی از ساختمان‌های محل حادثه به دست آمده است، صدایی پخش می‌شود که می‌گوید «اگر صدای مرا می‌شنوید، محل را تخلیه کنید.»

مقامات امنیتی معتقدند این انفجار عمدی بوده است اما به عامل یا عاملان احتمالی آن اشاره‌ای نکرده‌اند.

گفته می‌شود در این انفجار تاکنون سه نفر زخمی شده‌اند که حال عمومی آنها وخیم نیست.

تصویر خودروی منفجرشده در شهر نشویل

در تازه‌ترین اخبار ا این حادثه پلیس شهر نشویل آمریکا عکس خودرویی را که در این شهر منفجر شد در توئیتر منتشر کرد و از مردم خواست اگر درباره آن اطلاعاتی دارند، به پلیس اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار