مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی نقطه عطفی در همگانی شدن امر آموزش بود

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) از اهمیت سوادآموزی در جهت ریشه‌کنی بی‌سوادی به عنوان معضل بزرگ اجتماع مد‌نظر آموزش و پرورش سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی  نقطه عطفی در همگانی شدن امر آموزش بود

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در گفت و گو با با پانا ضمن تبریک فرارسیدن هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) از اهمیت سوادآموزی در جهت ریشه‌کنی بی‌سوادی به عنوان معضل بزرگ اجتماع مد‌نظر آموزش و پرورش سخن گفت و اظهار کرد: هفتم دی ماه سالروز تاسیس سازمان پر‌برکت نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام رحمت الله‌علیه نقطه عطفی در فراگیری و همگانی شدن امر آموزش بوده و خواهد بود. آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با تلاش همکاران گرامی و علی‌الخصوص آموزشیاران دلسوز خدوم و بی‌ادعا برای دستیابی به عدالت آموزشی در بستر نهضتی فراگیر برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور تلاش مضاعفی می‌کنند که جای بسی مباهات و افتخار است.

نوروزیان ضمن تبریک هفته سوادآموزی تصریح کرد: به همه تلاشگران و فعالان این عرصه پر‌امید، برای همه آنان موفقیت روز‌افزون، عزت و سربلندی در سایه توجهات خداوند متعال را آرزو می‌کنم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار