معرفی برترین‌های نیم فصل اول لیگ برتر والیبال؛ جوان‌ها ایران را امیدوار کردند

تهران (پانا) - ده بازیکن برتر نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ایران معرفی شدند که در این بین برترین‌های نیم فصل به چوان‌های والیبال ایران رسید تا ورزش ایران به آینده این رشته امیدوار شود.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برترین‌های نیم فصل اول لیگ برتر والیبال؛ جوان‌ها ایران را امیدوار کردند

با پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ایران که به علت شرایط ویژه کرونایی در کشور به صورت متمرکز در تهران برگزار شد، با جمع‌بندی عملکرد بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتری، تکلیف برترین‌های نیم فصل اول مشخص شدند تا والیبال ایران جمعی از استعدادهای جدیدش را بشناسد و به آلکنو سرمربی جدید تیم ملی، برای دعوت این بازیکن‌ها به اردوی تیم ملی پیام دهد.

جوان 21 ساله امتیازآورترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر شد

در مهم‌ترین بخش که مربوط به بازیکنان امتیازآور در تیم‌های لیگ برتر والیبال بود، صابر کاظمی پاسور 21 ساله تیم فولاد سیرجان با اختلافی بالا و با اقتدار توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن نیم فصل اول لیگ برتر ایران را بدست آورد. پاسور جوان و آینده‌دار والیبال ایران، ۴۷ ست در ۱۳ دیدار برگزار شده نیم فصل اول به میدان رفت و در مجموع، ۲۶۷ امتیاز (۲۱۷ حمله، ۲۰ دفاع و ۳۰ سرویس) برای سیرجانی‌ها به دست آورد و به میانگین 5.6 پوئن در هر ست رسید.

امین اسماعیل‌نژاد دیگر جوان پرانگیزه این فصل لیگ برتر والیبال هم که 24 سال سن دارد و برای تیم سایپا تهران کار می‌کند، در ۳۷ ست طی ۱۳ دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، ۱۸۵ امتیاز (۱۶۸ حمله، ۱۲ دفاع و ۵ سرویس) برای تیمش به دست آورد و به میانگین 5 پوئن در هر ست دست یافت.

رده‌بندی دیگر برترین‌های نیم فصل اول لیگ برتر به صورت زیر است:

3- رضا قرا تیم لبنیات هراز آمل (149 امتیاز و میانگین 4.8)

4- بنیامین ایگدری تیم شهرداری گنبد (203 امتیاز میانگین 4.5)

5- میثم صالحی تیم شهرداری ارومیه (115 امتیاز میانگین 4/4)

بهترین دفاع هم به جوان‌ها رسید

اما در بخش بهترین مدافعان نیم فصل اول، علی یوسفی‌پور بازیکن جوان تیم خاتم اردکان، با کسب ۴۹ پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه نخست بهترین مدافعان نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد. مدافع اردکانی‌ها ۴۶ ست در ۱۳ دیدار برگزار شده به میدان رفت و در مجموع، از ۱۹۹ تلاشی که روی تور داشت، میانگین ۱.۰۷ امتیاز دفاع در هر ست را ثبت کرد و ۳۱ دفاع او نیز مثبت بود.

علی اصغر مجرد ملی‌پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان، با کسب ۴۸ پوئن از دفاع مستقیم، در جایگاه دوم بهترین مدافعان نیم‌فصل اول قرار گرفت با کسب ۳۹ پوئن از دفاع مستقیم، جایگاه سوم بهترین مدافعان نیم‌فصل اول را به خود اختصاص داد.

رده‌بندی 3 بازیکن دیگر در بخش بهترین مدافع به صورت زیر است:

3- مهرداد بابایی تیم شهرداری ورامین (39 پوئن)

4- مسعود غلامی تیم شهرداری ارومیه (39 پوئن)

5- رضا عابدینی تیم شهداب یزد (38 پوئن)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار