آیین تکریم از خدمات ارزشمند مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه ۲

تهران (پانا) - مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه ۲ در جلسه آیین تکریم، اخلاق مداری را عامل موفقیت در امر تعلیم و تربیت بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم از خدمات ارزشمند مدیر سابق  آموزش و پرورش منطقه ۲

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، آیین تکریم از زحمات چندین ساله میرشفیعی، مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه2 در سالن جلسات دبیرستان پژوهش با رعایت پروتکل های بهداشتی، در فضای شبکه شاد برگزار شد.

ابتدا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از زحمات و تلاش های میرشفیعی تشکر و تقدیر کرد و برای طالبی که مسئولیت دستگاه تعلیم و تربیت منطقه 2 را به عهده گرفته است ضمن آرزوی موفقیت بر استمرار خدمت تاکید کرد.

محسن طالبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 در این آیین گفت: خوشحالم از فردی نیک نام و خوش فکر که عامل اخلاق و متانت بود امروز تقدیر می شود.

وی از زحمات معلمان و مدیران مدارس نیز که در فضای مجازی با کوشش و تلاش فرایند آموزش را پیش می برند تشکر کرد.

در ادامه میرشفیعی اساس کار خود در آموزش و پرورش منطقه 2 را دانش آموزان دانست و گفت: زمانی می توانستیم در امر تعلیم و تربیت موفق باشیم که اخلاق مداری اساس کار ما باشد و با تلاش تمامی همکارانم در مدارس و اداره توانستیم رضایت مخاطبان را فراهم کنیم.

وی افزود: خوشحالم محسن طالبی سکان این مسئولیت را عهده دار شد چون خود بر منطقه اشراف کامل دارد.

در پایان نمایندگان مدیران مدارس دولتی و شورای موسسان مدارس غیردولتی با بیان مطالبی از زحمات میرشفیعی تشکر و قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار