فعالان حوزه صنعت چالش‌های کسب و کاربنگاه‌های اقتصادی را در سامانه بهین‌یاب وارد کنند

تهران(پانا)- مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت از فعالان و صاحب‌نظران حوزه صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد، با ورود به سامانه بهین یاب، چالش‌های کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی را وارد کنند تا مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالان حوزه صنعت چالش‌های کسب و کاربنگاه‌های اقتصادی را در سامانه بهین‌یاب وارد کنند

به گزارش وزارت صمت، "احمد تشکینی" افزود: در راستای ارزیابی، پایش و بهبود مستمر فضای کسب‌وکار، این وزارتخانه صفحه مربوط به پرسش‌نامه چالش‌های کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی را به منظور دریافت نظرات فعالان تولیدی و تجاری و صاحب‌نظران حوزه صنعت، معدن و تجارت در سامانه بهین‌یاب ایجاد کرده است.

وی بیان‌ داشت: از همه افراد مطلع در تشکل­‌ها و تولیدکنندگان صنعتی و معدنی و همچنین اصناف و تجار درخواست می­‌شود با مراجعه فصلی (سه ماهه) به سایت بهین­‌یاب به آدرس https://behinyab.ir و ورود به بخش "پایش فضای کسب ­وکار" نسبت به تکمیل پرسشنامه و ثبت اطلاعات در این صفحه مبادرت کنند.

تشکینی گفت: این اطلاعات می­‌تواند در تبیین وضعیت کسب‌وکار و ارزیابی تحولات ایجاد شده در بخش به این وزارتخانه کمک شایانی کند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صمت خاطرنشان‌کرد: نتایج حاصل شده از پایش فضای کسب‌وکار در سامانه بهین‌یاب به‌طور منظم و شفاف اعلام می‌شود.

وی ادامه‌داد: در این پایش هم به موضوعات داخل وزارتخانه و هم سایر دستگاه‌ها پرداخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار