معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

1190 مدرسه، مجری طرح «کانون یاری گران زندگی» هستند

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان گفت 1190 مدرسه مجری طرح کانون یاری گران زندگی هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
1190 مدرسه، مجری طرح «کانون یاری گران زندگی» هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی، آوردن دانش آموزان در پسا کرونا به مدرسه و عدم استفاده از گوشی همراه بسیار دشوار خواهد بود.

وی افزود: زیرساخت‌ها و بسترسازی لازم جهت استفاده از گوشی و فضای مجازی فراهم نشده است، اگر آموزش تعطیل می شد ضربه بزرگتری متوجه دانش آموزان بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: اعتقاد داریم آموزشی که دانش آموزان از طریق فضای مجازی می بینند و توسط معلم رصد می شود از آسیب های جدی به دانش آموزان جلوگیری می کند.
مرادی با بیان چالش‌های استفاده از فضای مجازی در زمان شیوع کرونا و آسیب‌هایی که دانش آموزان در طی آموزش مجازی با آن مواجه هستند، گفت: دستگاه‌های عضو با ارائه پیشنهادها و راهکارهای پژوهشی به آموزش و پرورش در گذر از این شرایط کمک کنند و یاریگر این دستگاه عظیم تربیتی در آماده سازی دانش آموزان برای شرایط پسا کرونا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار