مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

78 درصد از املاک آموزش و پرورش استان ثبت و سند دار شده‌اند

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت تا کنون یک هزار و 245 ملک معادل 78 درصد از املاک آموزشی این اداره کل ثبت و سنددار شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
78 درصد از املاک آموزش و پرورش استان ثبت و سند دار شده‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در نشست با سرپرست ثبت استاد و املاک اظهار کرد: آموزش و پرورش دارای یکهزار و 706 ملک آموزشی در سراسر استان است که تا کنون یکهزار و 245 ملک ثبت و صاحب سند شده‌‍‌اند.
وی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: در این تفاهم‌نامه بر افزایش همکاری‌های مشترک برای تسریع در مستندسازی اموال تاکید شده است که خوشبختانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان همراهی و مساعدت مطلوبی در این راستا داشته است.
کرمی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت ملک و زمین در سالهای اخیر، مستندسازی اموال آموزش و پرورش که به عنوان امانت در اختیار ما قرار گرفته است، ضرورت بیشتری دارد.
وی ادامه داد: ثبت 78 درصدی املاک سبب شده است که استان بوشهر از استان‌های پیشرو در مستندسازی املاک آموزش و پرورش در کشور باشد.
همچنین سرپرست ثبت اسناد واملاک استان بوشهر در این نشست گفت: با توجه به نقش و اهمیت ویژه آموزش و پرورش در توسعه جامعه، اولویت همکاری برای ثبت اسناد و تخصیص اعتبار نقشه برداری در بین دستگاه‌های اجرایی را به آموزش و پرورش اختصاص داده‌ایم.

مهرداد دلجو افزود: تا کنون بیش از یک سوم از املاک باقی‌مانده آموزش و پرورش استان نقشه‌برداری شده و در حال انجام مراحل بعدی ثبت هستند.
وی ادامه داد: امیدواریم که تا پایان سال جاری همه املاک نقشه برداری و سند تک برگ آنها صادر شود.
دلجو عنوان کرد: اجرای قانون کاداستر موجب ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی و املاک در اختیار آموزش و پرورش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار