معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

زمان انجام کارهای بدون پشتوانه پژوهشی گذشته است

تهران(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر انجام پژوهش و تحقیقی که حل کننده مسئله و راهگشاست تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
زمان انجام کارهای بدون پشتوانه پژوهشی گذشته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین اختتامیه بزرگداشت هفته پژوهش در شهرستان ملارد یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تاکید بر این که موضوع پژوهش و تحقیق باید بتواند حل مسئله کند و راهگشا باشد، اظهار کرد: اولویت کارهای پژوهشی در آموزش و پرورش می‌بایست بر اساس ضرورت‌ها و نیازهای تعلیم و تربیت کشور برنامه‌ریزی شود.

او با تاکید بر اینکه کارهایی که پیوست پژوهشی ندارند به نتایج مطلوب نخواهند رسید، گفت: در دنیای امروز کار کردن به روش آزمون و خطا صحیح نیست و دوران انجام کارهای بدون پشتوانه پژوهشی گذشته است.

بهارلو کلید توسعه و پیشرفت جوامع را پژوهش دانست و افزود: آموزش و پرورش وظیفه فرهنگ‌سازی و پایه گذاری تحقیق و پژوهش را بر عهده دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهداف سند تحول بنیادین تصریح کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموز پژوهش‌گر تاکید دارد و این امر مستلزم معلم پژوهنده و دانش آموز خلاق است.

گفتنی است در این مراسم که به صورت زنده در کانال مدیران مدارس این شهرستان پخش شد از ۴۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر ملارد به صورت مجازی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار