با حضور استاندار البرز و مدیرکل آموزش و پرورش استان انجام شد؛

اهدای هزار تبلت به دانش آموزان محروم استان البرز

کرج(پانا)- در مراسمی با حضور مسئولان استانی آیین نمادین اهدای یک هزار تبلت به دانش آموزان محروم استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای هزار تبلت به دانش آموزان محروم استان البرز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در جریان جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز، آیین نمادین اهدای یک هزار تبلت به دانش آموزان محروم و تحت پوشش کمیته امداد با حضور عزیزالله شهبازی استاندار، قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان کمیته امداد و مدیران تعدادی از دستگاه های اجرایی برگزار شد.

با توجه به مصوبه جلسه قبلی شورا مبنی بر لزوم تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت با استفاده از ظرفیت خیرین، فعالان اقتصادی و کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت دارند، 1000 تبلت با کمک اتاق بازرگانی و کمیته امداد تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان برای خر� امداد امام خمینی(ره) تامین شده است.

سالار قاسمی گفت: نزدیک به 1000 تب�ی از این اعتبار به همت اتاق بازرگانی استان و پنجاه درصد دیگر توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین شده است.

سالار قاسمی گفت: نزدیک به 1000 تبلت نیز پیش از این با همراهی مردم، خیرین، فرهنگیان و دستگاه ها به دانش آموزان البرزی اهدا شده بود.

با درخواست مدیرکل آموزش و پرورش استان و تایید و تاکید شهبازی نماینده عالی دولت در استان برای بسیج همه ظرفیت های استانی این روند تا برطرف شدن کامل نیاز دانش آموزان محروم استان که تعداد آن ها بالغ بر 2500 نفر است ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار