فریبرز عسگری در گفت‌وگو با پانا

حضور سجاد مردانی در المپیک توکیو لطف خدا است؛ مبنی را روی حضور مردانی در توکیو گذاشته‌ایم

روند آماده‌سازی تیم ملی تکواندو به صورت پله‌ای است

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی تکواندو ایران معتقد است رسیدن شانس حضور در المپیک توکیو به سجاد مردانی که با محرومیت روسیه از حضور در این رقابت‌ها رخ داده، لطف خدا به این تکواندوکار ایرانی بوده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور سجاد مردانی در المپیک توکیو لطف خدا است؛ مبنی را روی حضور مردانی در توکیو گذاشته‌ایم

فریبرز عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره شرایط تیم ملی تکواندو با آغاز اردوی ملی‌پوشان این رشته گفت: « خوشبختانه شرایط در اردو خوب پیش می‌رود، دور سوم اردوی تیم ملی تکواندو را آغاز کرده‌ایم و تا روز ۱۶ دی‌ماه در اردو هستیم، پس از آن تکواندوکاران در اختیار تیم‌هایشان قرار می‌گیرند تا در مسابقات باشگاهی و لیگ برتر شرکت کنند. در این مدت خدا را شکر وضعیت تکواندوکاران خوب پیش رفت و تمرینات را با جدیت پیگیری می‌کنند. »

وی ادامه داد: « ما در تلاش هستیم تا تکواندوکاران به بیشترین سطح از آمادگی برسند تا هر زمانی که تقویم از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به ما اعلام شد و زمان مسابقات را تعیین کردند از نظر تمرینی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشته باشیم. البته فشار زیادی به تکواندوکاران وارد نمی‌کنیم و هدف بیشتر رسیدن به آمادگی به صورت پله‌ای است. »

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در مورد کسب سهمیه توسط سجاد مردانی به دلیل محرومیت ورزشکاران روس به خاطر دوپینگ سازمان‌یافته در ورزش این کشور اظهار کرد: « به این مسائل توجه نمی‌کنیم و بیشتر روی هدف خود تمرکز کرده‌ایم، البته از روزی که اردو آغاز شده است سجاد مردانی هم به همراه دیگر ملی‌پوشان در اردو حضور دارد و با جدیت تمرین می‌کند. به اعتقاد من نباید به این موضوع فکر کنیم اگر حضور مردانی در المپیک قسمت او باشد لطف خدا بوده و با تمام توان از آن استفاده خواهیم کرد. ما هم مبنی را بر حضور او در المپیک می‌دانیم و با جدیت تمرینات را ادامه می‌دهیم. »

عسگری در پایان گفت: « بحث حضور یا عدم حضور تکواندوکاران در المپیک موضوع جدی است که خیلی نباید وارد آن شویم، چرا که الان IOC به ورزشکاران روس این اجازه را داده تا با پرچم کمیته بین‌المللی المپیک در توکیو شرکت کنند و حالا باید ببینیم دولت روسیه چه واکنشی در این خصوص دارد در هر حال امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود تکواندوی ایران باشد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار