رییس اداره بهزیستی ملارد:

واکسینه شدن بیماران مراکز اقامتی میان مدت(کمپ) در مقابل آنفلوآنزا

ملارد(پانا)- در راستای اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی و همینطور تلاش در جهت حفظ سلامت بیماران در مراکز اقامتی میان مدت(کمپ) تعداد 140 نفر از بیماران در مقابل آنفلوآنزا واکسینه شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
واکسینه شدن بیماران مراکز اقامتی میان مدت(کمپ) در مقابل آنفلوآنزا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم ضمن تقدیر از همکاری شبکه بهداشت و درمان و همینطور مدیران و پرسنل کمپ‌ها گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته در جهت اجرای مصوبات مربوط به بیماری کرونا کارشناسان حوزه پیشگیری اقدامات انجام شده توسط مراکز را بصورت آنلاین و در مواقع ضروری حضوری بررسی کرده‌اند و در همین راستا با انجام هماهنگی‌های لازم 140 بیماران در این مراکز واکسینه شده‌اند.
او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا مراکز غیردولتی علاوه بر خدمت‌رسانی کامل و دقیق به جامعه هدف تمامی تلاش خود را در جهت انجام صحیح پروتکل‌های بهداشتی از جمله: ضدعفونی روزانه، فاصله‌گذاری اجتماعی و ... انجام داده‌اند که حوزه حراست، مدیریت عملکرد و کارشناسان ناظر معاونت پیشگیری نیز بر این مهم نظارت کامل داشته و اقدامات را بصورت روزانه بررسی می‌کنند.
اعظم عینی معاون پیشگیری این اداره نیز ضمن تأکید بر لزوم رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط ویژه موجود واکسینه شدن این افراد می‌تواند نقش بسیار موثری در جلوگیری از شیوع بیماری در کمپ‌ها داشته باشد.
شایان ذکر است در حال حاضر 9 کمپ با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تعداد مجاز بیمار در شهرستان ملارد با مجوز رسمی از اداره بهزیستی در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار