حسینی در دیدار با رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی تاکید کرد

تامین وسایل هوشمند برای تمامی دانش‌آموزان نیازمند استثنایی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت که تامین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای تمامی دانش‌آموزان نیازمند، مستلزم طریق بسیج همه ظرفیت‌های جامعه است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تامین وسایل هوشمند برای تمامی دانش‌آموزان نیازمند استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در دیدار با رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر در شبکه شاد اظهار کرد: زیست بوم کرونا بر ما تحمیل شد و در این زیست بوم، آموزش ها بر بستر فناوری های نوین اطلاعاتی قرار گرفته است اما به دلیل محرومیت ها، تعدادی از دانش آموزان به وسایل و بستر های لازم برای استفاده از فناوری های نوین دسترسی ندارند.

وی افزود: با هدف تامین تجهیزات ارتباطی و وسایل هوشمند برای تمامی دانش آموزان نیازمند، طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت و هر کلاس درس یک وسیله ارتباطی) در وزارت آموزش و پرورش و با راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی اجرایی شده است.

وی افزود: تامین منابع این طرح نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه، خیرین و دستگاه های عمومی است و جذب مشارکت های مردمی نیز مستلزم تبلیغات مناسب برای این طرح است.

حسینی با بیان اینکه شبکه شاد ظرفیت بی نظیری برای معرفی طرح هدایت است اظهار کرد: استفاده از ظرفیت روابط عمومی های مناطق و شهرستانها و دیگر سازمان ها، برنامه های پر بیننده رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات شهری، شبکه های مجازی بومی و اپلیکیشن های پرکاربرد داخلی برای جلب مشارکت های مردمی ضروری است.

وی افزود: طراحی و ایجاد سامانه جامع برای طرح هدایت، درج نیازمندی استان ها به وسایل هوشمند ارتباطی به تفکیک منطقه، مدرسه و دانش آموز در این سامانه و درج کمک خیرین از جمله مواردی است که نیازمند مشارکت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

وی در پایان گفت: دسترسی همه دانش آموزان به وسایل ارتباطی هوشمند راه رسیدن به عدالت دیجیتالی در آموزش و پرورش است و امید است با مشارکت درون و برون بخشی این تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار