جدیدترین شماره نشریات رشد «کودک و نوآموز» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره ماهنامه‌های رشد «کودک و نوآموز» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «کودک و نوآموز» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد کودک (دوره بیست و هفتم، شماره پی‌درپی 220، آذر 1399) از گروه ماهنامه‌های دانش آموزی، ویژه‌ی پیش دبستانی و دانش آموزان پایه‌ی اول ابتدایی در 16 صفحه با مطالبی همچون بابای مدرسه، پرستار کوچک، چک چک، خونه ی خاله، مارمولک عینکی، معلم مهربان کودکان و ... منتشر شد.

همچنین سومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد نوآموز (دوره سی و هفتم، شماره پی‌درپی 319، آذر 1399) از گروه ماهنامه‌های دانش آموزی برای دانش آموزان پایه های دوم و سوم ابتدایی در 16 صفحه منتشر شد.

در این شماره از رشد نوآموز مطالبی از جمله برای همیشه، گُل سرم افتاده توی آب، وقتی هوا سرد می شود، کاردستی حرکتی، دلسوز همه، دوست قدیمی و ... منتشر شده است.

ماهنامه رشد کودک به سردبیری مهری ماهوتی و ماهنامه رشد نوآموز به سردبیری افسانه موسوی گرمارودی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه چاپی مجلات رشد می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنند:

1. مراجعه به سایت www.roshdmag.ir

• ثبت نام در سایت؛

• مراجعه به بخش فروش و اشتراک؛

• انتخاب مجله مورد نظر و ثبت سفارش؛

• پرداخت آنلاین از طریق سایت.

. مراجعه به مدیران مدارس سراسر کشور و ثبت درخواست مجلات رشد

3. تماس با واحد بازرگانی مجلات رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با شماره تلفن 88867308 - 021

همچنین در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار