دوشنبه‌های رسانشی؛ این قسمت عکاسی

تهران (پانا) - سردبیر برنامه تلویزیونی رسانش از سری جدید برنامه تلویزیونی رسانش خبر داد و گفت که در راستای جشنواره ملی رسانش و با هدف آموزش مهارت و سواد رسانه ای به نوجوانان برنامه تلویزیونی رسانش هر هفته دوشنبه‌ها ساعت 19:00 به روی آنتن شبکه امید می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دوشنبه‌های رسانشی؛ این قسمت عکاسی

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، اصفهانی گفت: این برنامه تلویزیونی شامل سه بخش اصلی است بخش مهارت رسانه ای که هر هفته یک موضوع با مهمان ویژه برنامه دنبال می کند و اولین قسمت مجموعه با موضوع عکاسی می باشد و مهدی توکلیان عکاس و روزنامه نگار مهمان ویژه اولین قسمت رسانش خواهد بود.

سردبیر برنامه تلویزیونی رسانش گفت: مهدی توکلیان دراین قسمت در خصوص تاکتیک های عکاسی و هر آنچه مربوط به این موضوع است مطالبی را ارائه خواهد کرد و در خلال این بخش دانش آموزان بازدید خواهند داشت از موزه سینما و با دوربینهای مختلف عکاسی آشنا خواهند شد.

اصفهانی خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای، بخش دیگر برنامه تلویزیونی رسانش است که در این بخش، پیام قورچیان محصولات رسانه ای دانش آموزان را به نمایش می گذارند و نوجوانان با آثار سایر دانش آموزان در این زمینه آشنا می شوند.


سردبیر برنامه تلویزیونی رسانش گفت: "جراحی" بخش دیگر این برنامه تلویزیونی است که محسن مشرقی آثار رسانش را به نقد و بررسی می گذارد تا دانش آموزان بتوانند آثار باارزش و فاخری تولید کنند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی رسانش به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هر هفته دوشنبه ها ساعت 19:00 از شبکه امید پخش خواهد شد که امروز اولین قسمت این برنامه به روی آنتن این شبکه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار