پیام رئیس بهزیستی شهرستان ورامین به مناسبت روز پرستار طی دیدار از مراکز تحت نظارت

ورامین(پانا)- رئیس اداره بهزیستی ضمن ادای احترام به تمامی شهدای عرصه سلامت در دوره شیوع ویروس منحوس کرونا، فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی صبر و بصیرت اسوه دلداری و پرستاری، حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار را به تمامی سپیدپوشان عرصه سلامت و پرستاران دلسوز، تبریک عرض کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس بهزیستی شهرستان ورامین به مناسبت روز پرستار طی دیدار از مراکز تحت نظارت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ورامین اعظم هراتی به همراه کارشناسان توانبخشی، پیشگیری، بازرسی، روابط عمومی از مراکز تحت نظارت بازدید و عرض خداقوت داشتند و به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س)روز پرستار از کادر درمان مراکز نگهداری تحت نظارت تجلیل بعمل آوردند.
رئیس بهزیستی شهرستان در این دیدار بیان کرد: روز پرستار یادآور انسانهایی است که علیرغم مشکلات و محدودیت‌های بسیار، دل و اندیشه‌ای متعالی دارند و با همت و روح بلندشان موانع سخت را پشت سر می‌گذارند. خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر توفیق آن را عطا فرمود تا یادآور عزم و اراده خلل ناپذیر شما باشیم.
اینجانب ضمن ادای احترام به تمامی شهدای عرصه سلامت در دوره شیوع ویروس منحوس کرونا، فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی صبر و بصیرت اسوه دلداری و پرستاری، حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار را به تمامی سپیدپوشان عرصه سلامت و پرستاران دلسوز، زحمتکش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص پرستاران، مراقبین و کادر درمانی مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان که در سایه مجاهدت‌های ارزنده این همکاران دلسوز و درد آشنا توانستیم در دوران شیوع ویروس کرونا در حفظ سلامت و نگهداری افراد مقیم در مراکز شبانه روزی موفق باشیم؛ تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال می‌خواهم که همواره شاد، تندرست و سربلند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار