بیست و نهمین اجلاسیه نماز در شهرستان بن

بن ( پانا ) _ بیست و نهمین اجلاسیه سراسری نماز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بن ،به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیست و نهمین اجلاسیه نماز در شهرستان بن

در این جلسه ،حجت الله نادری رییس اداره آموزش و پرورش بن به جایگاه ویژه نماز در اعتقادات و دین اسلام اشاره کرد و با توجه به شعار اجلاسیه ی امسال که پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز است نقش این سه نهاد را در ترویج‌نماز بین کودکان و نوجوانان بسیار مهم و تاثیر گزار دانست و برگزاری اجلاسیه ی نماز را یکی از مهم ترین فعالیت های فرهنگی در این حوزه بر شمرد.

در ادامه اعرابی معاون پرورشی اداره کل استان نیز ضمن گرامی داشت هفته قرآن و عترت در آموزش و پرورش ، تکامل انسانی و اخلاقی را از مهم ترین ارکان سند تحول بنیادین دانست و اولین و اصلی ترین مورد آن را تربیت اعتقادی و دینی بر شمرد و از اقامه نماز به عنوان یکی از باشکوه ترین جلوه های تربیت دینی نام برد.

حجت الاسلام میر افضلی امام جمعه شهر بن نیز با اشاره به تاثیرات مثبت روحی و جسمی نماز بر انسان دغدغه آموزش و پرورش برای امور دینی‌را بسیار ارزشمند خواند و با تقدیر از همدلی برگزار کنندگان این اجلاسیه افزود: توصیه به اقامه نماز وظیفه همه اقشار جامعه است و باید با برنامه ریزی و تفکر و اندیشه به یک نقطه مطلوب در اقامه نماز برسیم‌.

کیانوش نادری فرماندار شهرستان بن نیز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این اجلاس با قدر دانی از زحمات آموزگاران به ویژه در شرایط کرونا و آموزش مجازی تعلیم و تربیت دینی را در کنار آموزش های رسمی مدارس بسیار مهم بر شمرد و از معلمان خواست در کنار آموزش دروس در راستای تعلیم و تربیت و اقامه نماز و آموزش های دینی نیز چون گذشته فعالیت خود را ادامه دهند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه وردنجان نیز گفت: اگر اقامه نماز در خانه و مدرسه و مسجد عملیاتی شود قطعا تاثیرات مثبت آن را بیشتر خواهیم دید.

گفتنی است یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام صادق محمد یوسفی وردنجانی که از ائمه جماعات فعال در حوزه نماز و تبلیغ دین خصوصا در میان قشر دانش آموز بود نیز گرامی داشته شد‌.

در پایان از فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده در مسابقات حوزه نماز آموزش و پرورش تقدیر شد.

خبرنگار دانش آموز غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار