لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران به لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت پارک پردیسان تهران طی تذکری گفت: پارک پردیسان، مشهور ترین پارک طبیعت ایران و از سرمایه های طبیعی و زیستی شهر تهران به شمار می آید که پذیرای همشهریان عزیزمان برای گذران اوقات فراغت و تفرج است.

وی افزود: برهمین اساس می بایست از خدمات و زیرساخت هایی در شان شهروندان معزز تهرانی برخوردار باشد و اداره آن الگویی برای اداره پارک های طبیعت و مناطق زیست محیطی کشور باشد.

فراهانی گفت: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویری ازانباشت زباله و فقدان توجه به نظافت و پاکیزگی پارک پردیسان و به ویژه محدوده شرقی این پارک در رسانه های اجتماعی هستیم. تصاویری که دل هر دوستدار طبیعت و محیط زیست را به درد می آورد و حکایت از بدعهدی و بی توجهی ما در صیانت و حفاظت از محیط زیست آن هم در چند قدمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دارد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بر همین اساس و با عنایت به لزوم توجه به صیانت از سرمایه های طبیعی و زیستی در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیسان» به سازمان محیط زیست کشور تذکر می دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: لازم است معاونت محترم خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درچارچوب تفاهم نامه منعقد شده با سازمان حفاظت محیط زیست ، تدابیر لازم برای بهبود نگهداشت و ارتقاء نظافت و پاکیزگی این پارک را اجرایی کند تا دوباره شاهد چنین صحنه هایی که علتش را می توان در بخشی نگری، بی توجهی به سرمایه های زیستی و طبیعی شهر و کم کاری دانست، نباشیم.

وی گفت: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و هماهنگ سازمان محیط زیست و شهرداری تهران شاهد حضور و بهره مندی ایمن و امن شهروندان معزز تهرانی از بوستانها، پارکها به ویژه پارک پردیسان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار