رییس اداره بهزیستی ملارد:

راه‌اندازی پویش حلقه وصل با هدف تامین جهیزیه نوعروسان

ملارد(پانا)- افراد باید تلاش کند با قناعت و در نظر گرفتن سیره انبیا زندگی مشترک خود را آغاز کرده و از تجمل‌گرایی دوری کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پویش حلقه وصل با هدف تامین جهیزیه نوعروسان

در راستای اقدامات صورت گرفته در اجرای پویش حلقه وصل تعداد هفت سری لوازم منزل شامل: لوازم برقی، فرش، پتو و ... برای زوجین دارای معلولیت و فرزندان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد تهیه و توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان این مطلب و ضمن تأکید بر حمایت جامعه هدف سازمان در جهت استقلال و تشکیل خانواده گفت: علاوه بر تهیه سبدکالا شامل لوازم ضروری تهیه لوازم منزل برای افراد دارای معلولیت و یا فرزندان زنان سرپرست خانوار از مواردی است که میتواند تاثیر بسزایی در بهبود شرایط این افراد داشته باشد.

الهام علیخان معاون مشارکتهای مردمی نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های خیرین در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مددجویان گفت: از ابتدای شروع بیماری کووید ۱۹ به دفعات بسته‌های حمایتی شامل موادغذایی و همین‌طور لوازم‌التحریر به ترتیب اولویت و تشخیص مددکار به مددجویان ارائه شده است و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک و همراهی خیرین قدمی در جهت بهبود وضعیت معیشت و شرایط زندگی افراد نیازمند برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار