تشریح فعالیت‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) پویش پیشتازان زینبی، «من یک پرستار هستم» در کانال پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در شبکه شاد راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر

‌سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا، ضمن عرض تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستاراظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت این میلاد با سعادت پویش پیشتازان زینبی، «من یک پرستار هستم» را در کانال پیشتازان سازمان دانش‌آموزی منطقه در شبکه شاد با حضور 5هزار کاربر راه‌اندازی کردیم.

او در ادامه افزود: در رابطه با سایر برنامه‌های گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب (س) از همکاران فعال در حوزه قرآن، نماز و عترت، طرح‌های برگزیده مانور مجازی زلزله و نفرات برتر جشنواره دانایی و توانایی که توانستند به مرحله کشوری نیز راه یابند، تجلیل به عمل آمد.

زارعی بیان کرد: در رابطه با طرح‌های برگزیده مانور زلزله از دانش‌آموز برتر، عسل علی مددی آموزشگاه الله اکبر منطقه به صورت نمادین و 50طرح دیگر تقدیر شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: همچنین از امیرحسین مهدی‌زاده، دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی شیخ کلینی، در راستای کسب رتبه برتر استانی در جشنواره دانایی و توانایی به صورت نمادین و 13 دانش‌آموز دیگر برتر این جشنواره که به مراحل استانی و کشوری راه یافتند، نیز تجلیل شد.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار