فرماندار اسلامشهر:

قدردانی از زحمات پرستاران مدافع سلامت با پرهیز از دورهمی های شب یلدا

اسلامشهر (پانا) - مردم قدرشناس ایران اسلامی احترام فراوانی برای پرستاران و کادر درمانی کشور به عنوان مدافعان سلامت قائل هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از زحمات پرستاران مدافع سلامت با پرهیز از دورهمی های شب یلدا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار منطقه در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران و پزشکان از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار داشته و در این مدت شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

او در ادامه با بیان اینکه مردم قدرشناس ایران اسلامی احترام فراوانی برای پرستاران و کادر درمانی کشور به عنوان مدافعان سلامت قائل هستند، بیان کرد: بهترین هدیه‌ای که در روز پرستار می‌توانیم به پرستاران بدهیم این است که امسال از میهمانی رفتن و شب‌نشینی‌های شب یلدا پرهیز کنیم و صرفاً در کنار خانواده خود بلندترین شب سال را جشن بگیریم.

رئیس ستاد کرونای شهرستان با اشاره به نزولی بودن روند ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونا در اسلامشهر در روزها و هفته‌های اخیر تصریح کرد: در صورت بی‌توجهی مردم در شب یلدا و حضور در میهمانی‌های خانوادگی شاهد صعودی شدن مجدد ابتلاء و مرگ و میرهای ناشی از کرونا خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار