برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند؛ حامد لک بهترین گلر آسیا شد

شجاع خلیل‌زاده رکوردار پاس شد

تهران (پانا) - در جمع برترین‌های فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا، دو بازیکن پرسپولیس صاحب عنوان شدند که مهم‌ترین آنها به حامد لک رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شدند؛ حامد لک بهترین گلر آسیا شد

با پایان رسمی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020، کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، برترین‌های این فصل مسابقات را در بخش‌های مختلف معرفی کردند.

براساس اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در جمع برترین‌های فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا بازیکن‌هایی از پرسپولیس قرار گرفتند و همچنین تیم پرسپولیس در هم برخی بخش‌ها برترین شد که مهم‌ترین این عناوین به حامد لک رسید.

در بخش انفرادی، مرد شماره یک پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین گلر جام معرفی شد، حامد لک در این رقابت‌ها 5 بازی دروازه‌اش بسته ماند و هر 4 گلی که دریافت کرد از روی نقطه پنالتی بود.

همچنین شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس هم با 598 پاس عنوان بیشترین تعداد پاس در مسابقات را به خود اختصاص داد. شجاع البته در بخش دفع توپ هم با 32 دفع عنوان سوم را بدست آورد.

اما در بخش تیمی، پرسپولیس با 5 کیلن شیت عنوان بهترین دفاع را به خود اختصاص داد و همچنین با 168 خطا به عنوان پرخطاترین تیم جام را بدست آورد. البته پرسپولیس با 13 گل زده سومین خط حمله برتر جام را هم بدست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار