دانش‌آموزان تهرانی 2 روز بدون «شاد»؛ گزارش یلدای خود را برای معلمان بفرستید

تهران (پانا) - براساس اعلام آموزش و پرورش شهر تهران، روزهای یکشنبه ( ۳۰آذرماه ) و دوشنبه (۱ دی ماه) به عنوان روزهای بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه نامگذاری و روز همیاری با پرستاران درنظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تهرانی 2 روز بدون «شاد»؛ گزارش یلدای خود را برای معلمان بفرستید

بعد از شیوع ویروس کرونا در راستای ارائه آموزش به دانش‌آموزان و جلوگیری از عقب ماندن آنان از درس، شبکه‌های مختلف تلویزیونی به کمک شبکه دانش‌آموزی شاد آمدند تا در کنار دانش‌آموزان و اولیای آنان درس ارائه شود.

معلمان سخت کوش نیز در این دوره از تمام توان خود برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان استفاده و علاوه بر بستر شاد، از طریق شبکه‌های چهار، آموزش و قرآن درس‌ها را تدریس کردند.

اما در شب‌ یلدا بلندترین روز سال آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که در راستای فرهنگ سازی و صیانت از سلامت جسمی و روحی روانی همکاران و دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و تحکیم روابط خانوادگی همچنین در راستای همکاری با کادردرمانی در ایام کرونا و تقارن شب یلدا با ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، در آموزش و پرورش شهر تهران روزهای یکشنبه ۳۰ آذر و و دوشنبه یکم دی ماه به عنوان روزهای بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران درنظر گرفته است.

در این اعلامی تاکید شده است که دانش‌آموزان در این 2 روز و یک شب با مراقبت از عدم برگزاری شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گزارشی را از روند این برنامه‌ها تهیه و به صورت تصویری برای معلمان خود در روز 3شنبه صبح ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار