اعلام زمان ثبت‌نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۰

تهران (پانا) - سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام کنندگان و آن دسته از افرادی که موفق به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نشده‌اند را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان ثبت‌نام جاماندگان کنکور ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۹.۰۹. ۱۶ لغایت ۹۹.۰۹. ۲۶) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۹۹.۱۱. ۰۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۹.۱۱. ۰۸ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www. sanjesh. org قرار خواهد گرفت.

ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام که از تاریخ ۹۹.۰۹. ۱۶ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس بوده است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که در بازه زمانی یکشنبه ۵ بهمن تا چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار