تهیه بسته‌ای برای تامین مواد اولیه فولاد مبارکه

تهران (پانا) – معاون وزیر صمت از تهیه بسته‌ای برای تامین مواد اولیه فولاد مبارکه خبر می‌دهد و می‌گوید باید پیگیری‌هایی انجام شود تا طرح نورد گرم شماره 2 فولاد مبارکه در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت به نتیجه برسد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه بسته‌ای برای تامین مواد اولیه فولاد مبارکه

وجیه‌الله جعفری، معاون وزر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه طرح نورد گرم شمارۀ ۲ فولاد مبارکه و تأمین مواد اولیه دو موضوع مهم و اساسی برای این مجموعۀ عظیم است، گفت: در خصوص طرح نورد گرم شمارۀ ۲ باید پیگیری‌هایی انجام شود تا به‌اتفاق همکاران و مجموعۀ مدیریتی فولاد مبارکه، در یک بازۀ زمانی کوتاه این موضوع را به نتیجه برسانیم.

به گزارش وقت خبر ، وی افزود: به‌طور قطع طرح نورد گرم شمارۀ ۲ باید هرچه سریع‌تر اجرا شود، چراکه هم در آیندۀ فولاد مبارکه و هم تأمین بازار ورق کشور بسیار تأثیرگذار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بر رفع هرچه سریعتر مشکلات اجرای این پروژه تأکید کردو افزود: در زمینۀ تأمین مواد اولیه، قطعا همکاری ایمیدرو، وزارت‌خانه و وزیر صمت را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با بیان اینکه به‌عنوان نهاد ناظر، وظیفۀ خود می‌دانیم فولاد مبارکه را در تأمین مواد اولیه همراهی کنیم، افزود: سعی می‌کنیم در بازۀ زمانی کوتاه، بسته‌ای برای تأمین بدون دغدغۀ مواد اولیه فولاد مبارکه تدوین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار