درخشش هنرمندان شهرستان اسلامشهردربیست و پنجمین جشنواره تئاتراستان تهران

اسلامشهر (پانا) - جشنواره بیست و پنجم تئاتر استان تهران محیطی سالم برای رقابت هنرمندان نسبت به جشنواره‌های ادوار گذشته شرایط و ضوابط منحصر به فردی داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش هنرمندان شهرستان اسلامشهردربیست و پنجمین جشنواره تئاتراستان تهران

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران، میثم مرادی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران در سخنانی اظهار کرذ: این جشنواره با تمام ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی که با جشنواره‌های دوره‌های گذشته داشته بعنوان آخرین جشنواره تئاتر استان در قرن حاضر بود.

در ادامه مرادی، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در سخنانی اظهار کرد: گرچه وضعیت کرونایی موجب محدودیت‌هایی در اجرای جشنواره شد ولی با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هنرمندانه‌ای که از طرف ستاد جشنواره تدارک دیده شد، خوشبختانه جشنواره با رعایت تمامی مواردفنی،تخصصی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضایی امن و رقابتی به کار خود پایان داد.

سپس جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رییس جشنواره نیز در بیانات خودخاطرنشان کرد: جشنواره بیست و پنجم تئاتر استان تهران محیطی سالم برای رقابت هنرمندان نسبت به جشنواره‌های ادوار گذشته شرایط و ضوابط منحصر به فردی داشت که اجرای آن را با مشکل مواجه می‌کردولی با همکاری و تعامل هنرمندان و درایت ستاد برگزاری، پایان خوبی را رقم زد.

رییس بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران، نقش داوران جشنواره را چه در بخش بازبینی‌ها و چه در زمان اجراهای اصلی و معرفی برترین‌هابسیار مهم و اساسی دانست و از تلاش و زحمات آنها در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره و معرفی گروه‌های راه یافته به جشنواره فجر امسال، قدردانی نمود.

در ادامه حمیدرضا صفار مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و مدیر اجرایی جشنواره، آمار بالای آثار ارسالی به دبیرخانه را از ویژگی‌های جشنواره امسال ورقابت در بخش نمایشنامه‌نویسی برشمرد که با ارسال بیش از ۳۰ اثر این مهم برای اولین بار در جشنواره استانی اتفاق افتاد.

در بخش پایانی آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران ، هیأت داوران جشنواره ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره در این شرایط سخت و کرونایی، آرای خود را در زمینه آثار هنرمندان شهرستان اسلامشهر اعلام کردند.

داوران بخش نمایشنامه نویسی که متشکل از اردشیر صالح پور، ابراهیم گله دارزاده و مهرداد کوروش نیا بودند، نمایشنامه هدیه بیست بیست نوشته مهدی فناءیان از اسلامشهر، را به عنوان اثربرگزیده بخش نمایشنامه نویسی جشنواره معرفی کردند.

در بخش صحنه‌ای این جشنواره که با داوری، محمد امیریار احمدی، شبنم قلی خانی و مهرداد امام بخش انجام پذیرفت، نتایج نهایی بدین شرح اعلام شد:

نفر اول بازیگری مرد، محمد رضا لوانی از نمایش سیاریحون(اسلامشهر).

دربخش کارگردانی نفر دوم ، پژمان کاشفی کارگردان نمایش سیاریحون(اسلامشهر).

در بخش نویسندگی، نفر اول، حمید ابراهیمی نویسنده نمایش سیاریحون.

داوران بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران ،دو نمایش بهرام چوبین از ملارد وc130 از پاکدشت را به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار