گفت و گوی تصویری مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اولیا دانش آموزان ؛

ارزیابی از فرآیند آموزش های مجازی مدارس در دوران کرونا

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گفت و گو با اولیای دانش آموزان جویای ارزیابی والدین از فرآیند آموزش های مجازی مدارس در دوران کرونا شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی از فرآیند آموزش های مجازی مدارس در دوران کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، سالارقاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفت و گوی زنده تصویری با نمایندگان اولیا دانش آموزان در شهرستان های مختلف جویای نظرات، انتقادات، پیشنهادات و ارزیابی اولیا از عملکرد معلمان و مدارس در خصوص آموزش های مجازی و غیرحضوری شد.

طی این برنامه که بیش از یک ساعت به طول انجامید طرفین در خصوص مسائل مختلفی از جمله میزان رضایتمندی از تلاش های فرهنگیان، عملکرد شبکه شاد، مدیریت روابط خانواده ها با فرزندان در دوران کرونا، اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات روحی و کم تحرکی دانش آموزان به علت حضور مداوم در منازل، نحوه ارتباط والدین با مدرسه در این ایام به گفت و گو پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با نمایندگان اولیا دانش آموزان از نواحی یک، دو، سه و چهار کرج و شهرستان نظرآباد گفت و گو کرد و در هفته آینده نیز با اولیا دانش آموزان در شهرستان های ساوجبلاغ، اشتهارد و طالقان ارتباط زنده تصویری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار