سرپرست جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان زبرخان معرفی شد

زبرخان (پانا) - با حضور مسئولان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی، طی حکمی از سوی مهندس امین یزدی مسئول اتحادیه استان، جناب آقای محمد درودی به عنوان سرپرست جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهرستان زبرخان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان زبرخان معرفی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان ضمن حمایت کامل از تشکل های دانش آموزی به ویژه اتحادیه دانش آموزی گفت: ما فعالیت های اتحادیه را جدا از آموزش پروش نمی دانیم و اگر اتحادیه فعالیت کند در راستای اهداف و برنامه های آموزش و پروش فعالیت کرده است.

سید مجتبی تاراش با اشاره به ساحت های تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: در آموزش وپروش شش ساحت تعلیم و تربیت وجود دارد، که معلم موظف است این ساحت های تعلیم و تربیت را رعایت کند و یکی از مهم ترین آن ها، ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است و تمام فعالیت های اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در راستای همین ساحت است.

وی افزود: ما اتحادیه را خانه خود میدانیم و اتحادیه دغدغه همیشگی ما بوده و باید فعالیتمان را در مسیر اعتقادات و باورهای مذهبی بیشتر کنیم تا جامعه بهتری داشته باشیم.

در ادامه مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان خراسان رضوی گفت: با روی کار آمدن نیروهای جوان و پرتلاش مطمئنا فضای بسیار خوبی ایجاد خواهد شد و تمام دغدغه ما این است که بتوانیم ظرفیت بهره برداری نیروهای جوان مومن انقلابی را در اتحادیه افزایش بدهیم.

امین یزدی عنوان کرد: این جنگ نرم که در آن قرار گرفتیم، یک جنگی است که هدفش دانش آموزان است و امید واریم که بتوانیم از این جنگ نرم سربلند بیرون بیاییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار