گروه های جهادی برای تدریس به مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد که به اینترنت دسترسی ندارند اعزام می‌شوند

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد با مشارکت بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی و آموزش و پرورش برای تدریس و جبران کاستی های آموزشی در برخی مناطقی که به فضای مجازی دسترسی ندارند گروه‌های جهادی دانشجو معلم اعزام می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
گروه های جهادی برای تدریس به  مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد که به اینترنت دسترسی ندارند اعزام می‌شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، جاماسب بهمنیار گفت : مناطقی که به شاد و یا دیگر فضاهای مجازی دسترسی نداشته و امکان حضوری بودن کلاس فراهم نیست از طریق آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق شناسایی و به گروه های جهادی برای تدریس به این مناطق معرفی می‌شوند.
او افزود: دانشجویان در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم ساماندهی و با هماهنگی مدیران مدارس اعزام می شوند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز گفت: حدود ۶۰ درصد دانش‌آموزان در بستر شاد و دیگر فضاهای مجازی فعالیت می‌کنند و بقیه نیز در کلاسهای حضوری و یا از طریق آموزش تلویزیونی محتوای دروس را دریافت می کنند
اردشیر یاری افزود: در تمامی مناطق روستایی و عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه مدارس ابتدایی کلاس ها به صورت حضوری است.

او بیان کرد: معلمان شاغل نیز می توانند در این طرح جهادی شرکت کنند.
معاون کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان هم گفت: در مناطقی که دانش آموزان هیچ گونه دسترسی به تحصیل ندارند درسنامه توزیع شده است.
سید حمدالله خواهش نیک بیان کرد: در تدریس در شرایط کرونایی جلوه های ایثار آموزشی و معلّمان شناسایی و مستند سازی می‌شود. این برنامه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار