ششمین اجلاس استانی نماز، در هفته تربیت اسلامی اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در اجلاس نماز منطقه کاکی گفت پس از برگزاری منظم و شایسته ی 18 پیش اجلاسیه ی نماز در مناطق 18 گانه آموزش و پرورش استان بوشهر ، پیش اجلاسیه ی استانی نماز را با محوریت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار و به فضل الهی از فعالان و دست اندرکاران این امر و همچنین از صاحبان آثار برتر و برگزیده ، تجلیل و تقدیر خواهد شد .

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ششمین اجلاس استانی نماز، در هفته تربیت اسلامی  اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش پانا ، علی موحدی اظهار کرد : روز برگزاری اجلاس نماز ، روز برگزاری یادواره شهداء ، یوم الله است چرا که ذکر خدا و یاد معبود در این روز بلند و طنین انداز است.

موحدی گفت : هیچ فعالیت پرورشی و فرهنگی متوقف نشده است بلکه از بستر فضای مجازی بویژه شبکه ملی شاد ، همه فعالیتهای فرهنگی و پرورشی را به نسل نوجوان و جوان که مخاطبان اصلی برنامه های پرورشی هستند ، منتقل می شود .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود : با همکاری ستاد اقامه نماز استان و پشتیبانی استانداری بویژه ابراهیمی معاون استاندار و رئیس ستاد ششمین اجلاس استانی نماز ، مصمم هستیم با تولید آثار فاخر و برگزاری اجلاسیه های نماز ، در گسترش و ترویج و تعمیق فرهنگ انسان ساز نماز ، گامهای موثری برداریم .

ایشان ضمن تقدیر از مدیران و مربیان و معاونین پرورشی و همکاران آموزشی و دانش آموزان اظهار امیدواری نمود در فرصت باقیمانده آثار ببشتری در حوزه نماز تولید شود .

در این آئین که با حضور امام جمعه بخش ، بخشدار ، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از همکاران و دانش آموزان برگزار شد از فعالان عرصه نماز دانش آموزی تجلیل شد .

گفتنی است مدیران و مربیان و دبیران از طریق « شبکه دانش آموزی شاد » در این همایش حضور داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار