نشست بررسی «پیشینه قره‌باغ در تاریخ فرهنگ و تمدن ایرانی» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - نشست تخصصی بررسی «پیشینه قره‌باغ در تاریخ فرهنگ و تمدن ایرانی» در یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست بررسی «پیشینه قره‌باغ در تاریخ فرهنگ و تمدن ایرانی» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نشست تخصصی بررسی «پیشینه قره‌باغ در تاریخ فرهنگ و تمدن ایرانی» با حضور رسول اسماعیل‌زاده پژوهشگر، مترجم و نویسنده و علی‌محمد طرفداری عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی 29 آذرماه ساعت 10، از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره‌کل پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست پژوهشی ورود برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به آدرس: www.vc.nlai.ir//nlaifestival مراجعه کنند.

لازم به توضیح است نشست‌های تخصصی یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همزمان با آغاز هفته پژوهش از تاریخ 22 آذرماه به صورت مجازی برگزار شده و نشست تخصصی بررسی «پیشینه قره‌باغ در تاریخ فرهنگ و تمدن ایرانی» از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره‌کل پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سلسله نشست‌های این جشنواره ملی روز شنبه 29 آذرماه برپا می‌شود.

همچنین برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی با پیام «آینده روشن با پژوهش اثر‌بخش» درتاریخ 24 دیماه اعلام می‌شود و طبق فراخوان اعلام شده متقاضیان حضور در جشنواره پژوهشی می‌توانند تا 30 آذر ماه آثار خود را ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار