اکثر شکایات دولت علیه نمایندگان را وارد ندانستیم

شجاعی: اظهارنظرهایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره دستگاه‌های مختلف داشتند در چارچوب ایفای وظایف نمایندگی بوده است

تهران (پانا)‌ - عضو هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خبر داد اکثر قریب به اتفاق شکایاتی که دولت علیه نمایندگان مجلس به هئیت نظارت ارائه کرده بود مورد رسیدگی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اکثر شکایات دولت علیه نمایندگان را وارد ندانستیم

به گزارش روابط عمومی مجلس، حسن شجاعی علی‌آبادی به تعدد شکایات ارائه شده دولت علیه نمایندگان مجلس به هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان اشاره کرد و گفت: شکایات متناوبی علیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرف دستگاه‌های دولتی به هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه شده است و تاکنون اکثر شکایاتی را که مورد بررسی قرار داده‌ایم وارد ندانسته‌ایم.

نماینده مردم خرمدره، ابهر و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اظهارنظرهایی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص دستگاه‌های مختلف داشتند در چارچوب ایفای وظایف نمایندگی بوده است و علی رغم اینکه دولتمردان مدعی پذیرش انتقادات بودند، اما شواهد گویای موضوع دیگری است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه اظهارات عادی نمایندگان مورد شکایت قرار گرفته که چنین موضوعی پس از استماع استنادات نمایندگان وارد نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار